PDA

View Full Version : Ny forumversion

Krister Lindholm
03-05-2011, 03:06 PM
Hej alla.

Först av allt: FÖRLÅT att jag är & har varit helt osynlig på slutet, min arbetssituation är sinnesjuk just nu & prioriteringarna ligger på helt andra ställen än att jag ska slita på min älskade 5D MKII :/

Än mindre har jag tid att hänga här inne, men eftersom vi har sånna klippor i forum av de andra administratörerna & moderatorerna så är jag lite överflödig ändå ;)

Forumet är iaf i dag uppgraderat till den senaste stabila versionen + att det är installerat en effektiv (förhoppningsvis) anti-spammodul som ska stoppa det mesta.

Reklam är dessutom tillagt för att kunna delfinansiera uppgraderingar & hosting av forumet, hoppas ni kan leva med det...

CyberPet
03-05-2011, 04:08 PM
Vi får hoppas antispam fungerar bättre. Det lugnade ner sig när jag bytte till en fråga istället (på svenska), så att bottarna inte kunde luras så lätt.

Tblund
03-05-2011, 04:25 PM
Snyggt jobbat.
Blev lite paff när jag gick in på forumet,kände inte igen det så jag trode jag kommit fel =O)

Poteta
03-05-2011, 06:05 PM
Hehe, jag trodde också något galet hade hänt... Nu ska jag kolla runt lite men det ser redan lovande ut!

Jungis
03-05-2011, 09:46 PM
CANON!!! :)

Mycket snyggt!

//Jungis

DSFoto
03-06-2011, 01:25 PM
Instämmer!

Ser mycket bättre ut!

MVH/Danne

Krister Lindholm
03-06-2011, 01:55 PM
Instämmer!

Ser mycket bättre ut!

MVH/Danne

Vilken tur! Hade väl rätt minimala tankar om att byta tillbaka.. ;)

Magnus3D
03-07-2011, 03:17 AM
Bra att forumet är uppdaterat, dock så går det inte att logga in på det med Opera så jag blev tvungen installera FireFox för att kunna logga in.

/ Magnus

Tblund
03-07-2011, 04:17 AM
Bra att forumet är uppdaterat, dock så går det inte att logga in på det med Opera så jag blev tvungen installera FireFox för att kunna logga in.

/ Magnus

Konstigt Magnus, jag kör opera och det funkar fint för mig

Krister Lindholm
03-07-2011, 06:31 AM

/ Magnus

Rensa alla cookies & testa igen.

Magnus3D
03-10-2011, 09:40 PM
Japp det var det första jag testade i båda webbläsarna, men just nu ikväll så ser det iaf ut att fungera..

/ Magnus